Залежно від специфіки роботи на підприємстві облік транспорту може бути реалізований для різних процесів. Що стосується обліку залізничних вагонів, то таке завдання рано чи пізно стане перед кожним підприємством, яке активно використовує залізничний транспорт.
Проект з обліку залізничних вагонів був реалізований ІНФОКОМ ЛТД для зернового терміналу в Одеській області.
Замовником були поставлені завдання щодо ідентифікації та обліку вагонів під час вступу складу на станцію розвантаження вагонів. Для реалізації цього завдання була розроблена автоматизована система обліку залізничного транспорту, що виконує наступні функції:
- інтеграція з ваговимірювальним комплексом замовника (процес зважування відбувається в русі);
- відмітка про вагу вагонів після подачі поїзда на станцію розвантаження (зчитування ваги брутто вагонів з ваговимірювального комплексу);
- відмітка про вагу після розвантаження вагонів (вага тари);
- розпізнавання номерів вагонів;
- підрахунок кількості вагонів, поданих на станцію розвантаження;
- визначення та відображення на мнемосхемі позиції вагона при розвантаженні;
- порівняння даних про вагони, отриманих з корпоративної облікової системи (1С) з фактичними даними;
- фото- і відео фіксація процесу приймання вагонів (з прив’язкою до конкретного вагону) збереження отриманих і оброблених даних в базу даних;
- передача інформації про вжиті вагонах в корпоративну облікову систему (1С).
Важливим фактором для замовника була автономна робота системи обліку залізничних транспорту для виключення помилок операторів, без залучення постійних співробітників з обслуговування.
При розробці системи використовувалися такі технології: середовище розробки TIA Portal, контролер Simatic S7-1200 (контроль проходження вагонів), .NET WPF, MS SQL (система аналітики та інтеграції).