Забезпечуємо безпечне підключення, відповідно розроблений протокол безпеки для захисту переданих даних.
Основні задачі віддаленої підтримки:
- Контроль функціонування обладнання
- Діагностика стану обладнання та віддалена настройка
- Розв’язання поточних проблем і питань
- Оновлення програмного забезпечення
Наша мета – зробити віддалену підтримку ефективною та безпечною:
- забезпечити оперативну допомогу у розборі інцидентів у режимі 24/7;
- забезпечити захист від шкідливого/некваліфікованого втручання у технологічні процеси та несанкціонованого доступу до АСУ ТП;
- зменшити час простою обладнання, оперативно залучаючи зовнішніх спеціалістів до розв’язання задач діагностики, запуску, обслуговування
- покращити якість і швидкість виконуваних планових ремонтів, замін обладнання
- скасувати затримки в обслуговуванні, пов’язані з прибуттям спеціалістів на об’єкт (виключення витрат на відрядження)