ТОВ «ІНФОКОМ ЛТД» — є провідною інжиніринговою компанією з більш ніж 25-річним досвідом, і одним з лідерів на ринку України в області автоматизації технологічних процесів (АСУТП), диспетчеризації, побудови розумних систем електропостачання, ІТ-технологій і систем управління для п’ятикоординатних верстатів з ЧПУ, і має компетенцію в усіх галузях промисловості. За цей період виконано більше 1000 проектів. «ІНФОКОМ ЛТД» — перша українська компанія розробник роботів і безпілотних наземних транспортних засобів (БНТС). Також компанія займається виробництвом електрозаправок, проектуванням і будівництвом сонячних парків. Компанія працює не тільки на ринку України, але й закордоном.

Ми не зупиняємося на досягнутому, і з кожним роком розвиваємося в нових напрямах. Тому запрошуємо в нашу команду менеджера з продажу електроустаткування.

 

Вимоги до кандидата:

  • Вища технічна освіта;
  • Впевнений користувач ПК, 1С;
  • Досвід роботи від 2-х років на ринку промислового електроустаткування;
  • Досвід роботи з брендами Siemens, Schneider та ін.;
  • Комунікабельність, самостійність, ініціативність.
  • Бажання та вміння спілкуватися з клієнтами.
  • Уміння ПРОДАВАТИ, складати комерційні пропозиції, працювати з договорами, тендерами.
  • Орієнтованість на результат

Посадові обов’язки:

  • Проведення переговорів, схиляння до співпраці, активний пошук залучення перспективних клієнтів;
  • Розвиток та підтримання ефективних, довгострокових відносин з клієнтами;
  • Холодні дзвінки, призначення зустрічей;
  • Робота з запитами, напрацювання власної клієнтської бази;
  • Консультування клієнтів, прийом та обробка замовлень від клієнтів;
  • Підготовка та узгодження комерційних пропозицій;
  • Виконання плану продаж;
  • Організація та супровід продажів на всіх рівнях;
  • Вміння працювати в команді.

Ми пропонуємо:

  • Перспективну роботу у великій та стабільній компанії у молодому та дружньому колективі;
  • Офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії;
  • Повний робочий день в офісі компанії з 8.30−17.30 (п’ятниця — до 16.30), п’ятиденка;
  • Допомогу та підтримку в адаптації нового співробітника;
  • Прозору систему мотивації, спрямовану зростання заробітку співробітника: оклад + відсоток, постійно збільшується з розвитком бази клієнтів;
  • Офіс розташований у центрі міста.

Контактний телефон: +38 (050) 341-71-09, Наташа