Проект ІНФОКОМ ЛТД для української компанії — розробка web-додатку для обліку обладнання TOOLS MANAGEMENT SYSTEM (“TMS”).

Для забезпечення автоматизованого обліку обладнання, його ремонту та обслуговування на підприємстві – для співробітників необхідний одночасно віддалений доступ до даних з можливістю їх постійної актуалізації – завдання, яке перед нами поставив Замовник:

Для реалізації даного завдання по автоматизації управління життєвим циклом інструменту Замовника, ІНФОКОМ ЛТД розробив  дл підприємства автоматизовану систему TOOLS MANAGEMENT SYSTEM ( “TMS”). Система являє собою web-додаток і базу даних і надає можливість одночасної роботи великої кількості територіально розподілених користувачів.

На першому етапі впровадження системи були реалізовані наступні функції:

  • облік інструменту на майданчику замовника по місцях зберігання
  • облік інструменту, переданого в експлуатацію
  • зміна і контроль статусу обладнання
  • облік ремонту і сервісу устаткування облік
  • напрацювання інструменту в процесі екcплуатаціі
  • сигналізація про наближення закінчення терміну експлуатації обладнання Замовником
  • формування звітних документів
Технології, що було використано в розробці web-додатку:
.NET, ASP.NET, MS SQl

В даний час проводиться тестування програми на майданчику Замовника.

На наступному етапі проекту – відбудеться інтеграція даного ПО “TMS” з обліковою системою підприємства Замовника (1С).

📧 Електронна пошта проектних спеціалістів – sales@ia.ua
☎️ Телефони проектних спеціалістів:
+38 (067) 616-87-58
+38 (050) 341-71-09

Додати коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Support
the
Ukrainian
military