Для забезпечення автоматизованого обліку обладнання, його ремонту та обслуговування на підприємстві – для співробітників необхідний одночасно віддалений доступ до даних з можливістю їх постійної актуалізації – завдання, яке перед нами поставив Замовник:
Для реалізації даного завдання по автоматизації управління життєвим циклом інструменту Замовника, ІНФОКОМ ЛТД розробив дл підприємства автоматизовану систему TOOLS MANAGEMENT SYSTEM ( “TMS”). Система являє собою web-додаток і базу даних і надає можливість одночасної роботи великої кількості територіально розподілених користувачів.
На першому етапі впровадження системи були реалізовані наступні функції:
- облік інструменту на майданчику замовника по місцях зберігання
- облік інструменту, переданого в експлуатацію
- зміна і контроль статусу обладнання
- облік ремонту і сервісу устаткування облік
- напрацювання інструменту в процесі екcплуатаціі
- сигналізація про наближення закінчення терміну експлуатації обладнання Замовником
- формування звітних документів
В даний час проводиться тестування програми на майданчику Замовника.
На наступному етапі проекту – відбудеться інтеграція даного ПО “TMS” з обліковою системою підприємства Замовника (1С).