Віддалена підтримка/сервісне обслуговування систем управління спеціалістами з АСУ ТП

Пропонуємо віддалене виконання сервісних робіт і технічної підтримки, планових робіт для системи управління (АСУ ТП) від розробників/сертифікованих спеціалістів ІНФОКОМ ЛТД на умовах 24/7. Забезпечуємо безпечне підключення, дортримання розробленого протоколу безпеки для захисту даних, що передаються.

  • Діагностика роботи обладнання
  • Віддалене налаштування обладнання
  • Оновлення програмного забезпечення

Заключити договір віддаленої підтримки

Телефон: +38 061 213-78-55, пошта sales@ia.ua або контактна форма внизу сторінки

Переваги віддаленої технічної підтримки:

remote-control

Зменшення простоїв обладнання

Збільшення швидкості ремонтів

Відсутність дод. коштів на поїздки

wear-tear-parts-optimization

Скорочений час реагування

Security

Залучення декілької спеціалістів

constant-efficiency

Економія за рахунок погодинної оплати

Технічне рішення з підключення до віддаленої підтримки (договір або річна підписка)

Процес підключення до віддаленої підтримки

Послуга з віддаленої підтримки й сервісному обслуговуванню доступна в двух варіантах: підписання сервісного договору на виклик фахівця або на умовах річної підписки.

Віддалена пітримка / проактивна підтримка

Проактивна та віддалена технічна підтримка

Організація безпечного віддаленого підключення до АСУ ТП:

Для безпечного підключення застосовується цілий комплекс заходів: спеціальне програмне забезпечення й технічне забезпечення, тому ми можемо забезпечити не тільки контроль сеансів віддаленого адміністрування, а також контролюємо аутентифікацію адміністраторів. Це значна інформація для розслідування  інцидентів.

Наша ціль – зробити віддалену підтримку ефективною й безпечною:

  • забезпечити оперативну допомогу в розборі інцидентів в режимі 24/7;
  • забезпечити захист від несанкціонованого доступу до АСУ ТП шляхом контролюємих віддалених підключень;
  • забезпечити захист від шкідливого/некваліфікованого втручання в технологічному процесі;
  • консультувати й допомогати в діях співробітників з обслуговування/ розробників в онлайн-режимі з можливістю відеофіксації або занесення данних в журнал.



    [cf7sr-simple-recaptcha]