- Проектування автономних і дахових котелень
- Типи котелень
- Склад типової блочної котельні
- Процес проектування котельні
- Переваги блочних котелень
- Рішення на базі RFID-ідентифікації
- RFID-ідентифікація рухомого складу
- Ідентифікація та облік виробів
- Автоматизація будівель
- Диспетчеризація та автоматичне керування
- Системи аудіоповещенія та озвучування
- Системи управління паркуванням
- Системи освітлення
- Smart-station – автономні зупинки для транспорту
- Автономне енергопостачання
- Рішення oil & gas
- Рішення з енергопостачання малої та середньої потужності
- Рішення для сонячних парків
- Гібридне рішення з енергопостачання
- Автоматизація / диспетчеризація очисних споруд
- Автоматизація багаторівневих парковок
- Електропостачання парковок
- Архітектурно-будівельна частина
Диспетчеризація й автоматичне управління
Компанія ІНФОКОМ Лтд виконує проєкти з розробки/модернізації систем управління водоочисними спорудами.
Створення оптимальної системи управління і контролю на об’єктах, розрізнених територіально, але з’єднаних однією системою зв’язку на базі систем візуалізації ф. SIEMENS, включаючи нову систему візуалізації WinCC OA.
Що таке система диспетчеризації?
Це цілий комплекс апаратних засобів і програмних, який дає змогу керувати інженерними системами, технологічними процесами, виробництвом тощо віддалено, координувати роботу одразу кількох об’єктів. Сучасні великі виробничі об’єкти – складні системи, обладнання, технологічні лінії, якими важливо правильно керувати, моніторити їхній стан і контролювати весь процес загалом.
Практика показала ефективність диспетчеризації для великих систем з безліччю підсистем. Вона збільшує ефективність роботи фахівців, зайнятих у плануванні та виробництві. Система диспетчеризації дасть змогу оцінити можливості виробництва, прийняти замовлення, здійснити планування закупівлі комплектуючих, продажів тощо. Ви можете виконувати необхідне коригування роботи системи на будь-якому етапі з урахуванням реальних показників.
Можна виділити такиі ціли розробки й впровадження диспетчерского пункту:
- контроль і управління виробництвом з різним рівнем деталізації окремих систем, облік виконання планів;
- облік виробничих ресурсів і трудових;
- організація складського обліку;
- управління віддаленими один від одного об’єктами, їхній моніторинг і контроль;
- отримання актуальної інформації про функціонування технологічних комплексів;
- підвищення достовірності інформації за допомогою автоматизації процесів і модернізації обладнання;
- підвищення безпеки системи.
Де застосовують диспетчеризацію?
Диспетчеризація активно використовується для управління складними інженерними системами. Опалення, вентиляційна система об’єкта, постачання води, кондиціонування тощо може ефективно контролюватися за допомогою створення диспетчерського пункту. Це ідеальна можливість синхронізувати роботу різноманітних інженерних комунікацій.
Диспетчеризація чудово впорається з управлінням будинку, підприємства, окремої установки. Це спеціальне програмне забезпечення, яке дає змогу отримати актуальні дані про стан системи, зберегти їх в історії, вчасно ухвалити коригувальні рішення щодо роботи системи загалом. Віддалене керування та постійний моніторинг системи дасть змогу вчасно усунути неполадки, запобігти аваріям, забезпечити ефективний і безперервний процес.
Будь-яка система з величезною кількістю елементів потребує створення диспетчерського пункту, де можна буде одночасно контролювати роботу кожного елемента і керувати ними за потреби. Диспетчер спирається на показники системи і реагує на найменші збої в її роботі.
Диспетчеризацію можна використовувати в будь-якій сфері. Вона чудово підходить для великих торгових об’єктів, житлових будинків, організації виробництва, технологічних процесів тощо. Існують складні диспетчерські пункти на різних рівнях технологічних процесів, які дають змогу проводити аналіз окремих комплексів устаткування і передавати дані в центральну диспетчерську систему.
Інженери ІНФОКОМ Лтд розроблять систему диспетчеризації з урахуванням потреб вашого підприємства і створять зручний інтерфейс для постійного моніторингу системи, швидкого прийняття управлінських рішень. Ми маємо величезний досвід автоматизації процесів, модернізації систем і створення ефективних диспетчерських пунктів будь-якої величини.
Основними перевагами даної системи є:
- можливість моніторингу та управління для різних топологічних схем;
- індивідуальні операції там, де необхідно:
- моніторинг і робота за допомогою WEB;
- зручне налаштування параметрів за допомогою пультів оператора в приміщенні;
- обладнання оптимізовано для простої інсталяції та налаштування;
- професійні програмні інструменти для проєктування та введення в експлуатацію.
Застосування в системі інноваційних веб-технологій, робота з високопродуктивними базами даних і відкрита комунікація роблять DESIGO привабливим активом для інвесторів на довгостроковий період.
Основними перевагами даної системи є:
- Ви отримуєте актуальну та об’єктивну інформацію про стан системи, інженерних комунікацій у конкретний момент, візуалізацію технологічного процесу.
- Інтерфейс програмного забезпечення розроблено для вас, що дає змогу діяти швидко, ефективно, комфортно моніторити стан системи та реагувати на зміни в її роботі.
- Ви можете отримувати повідомлення про зміни в роботі системи, найменші неполадки на телефон, монітор, принтер та інше обладнання.
- Ви отримуєте архів даних про роботу системи, які можна використовувати для аналізу або планування.
- Своєчасно запобігаєте аваріям і пов’язаним з ними витратам.
- Система постійно аналізується, що дає змогу вчасно отримувати повідомлення про необхідність проведення обслуговування обладнання для збільшення його терміну служби та підвищення ефективності роботи.
Системи відеонагляду
Автоматизована система відеоспостереження призначена для забезпечення безпеки в режимі реального часу і документування інцидентів усередині будівлі та на прилеглих до неї територіях.
Автоматизована система вирішує такі основні завдання:
- Візуальний контроль ситуації на об’єкті, що охороняється, – надає інформацію на пост спостереження в мультиекранному режимі (у режимі очікування) або в повноекранному режимі (зображення від однієї телекамери на весь екран) у режимі реального часу. Це забезпечує можливість прийняття оперативних рішень, адекватних конкретній ситуації.
- Можливість організації безперервного відеозапису за допомогою комп’ютерної системи – дає змогу документально підтвердити факт порушення та надає можливість для проведення ефективного й оперативного аналізу кожної ситуації.
- Система інтегрується з системами контролю доступу, системами пожежної сигналізації, системами керування парковками та іншими системами автоматизації будівель.
- Виконання функцій охоронної сигналізації при використанні детекторів руху відеокамер або зовнішніх охоронних датчиків та інформування оператора системи про виникнення тривоги в контрольованій зоні. Водночас спрацьовування детектора руху може автоматично активувати запис для повної реєстрації тривожної ситуації, запускати один із безлічі сценаріїв реакції системи – запуск виконавчих механізмів, зміна режиму роботи компонента системи, запуск інших застосунків або ж комбінація всіх цих подій.