- Siemens Opcenter RD&L – управління даними про рецептурні продукти
- MES-система - Управління виробництвом
- Opcenter (Preactor) APS виробниче планування від SIEMENS
- Віддалений моніторинг обладнання. Контроль напрацювання
- Інтеграція інформаційних систем
- SCADA Face Control - Кібербезпека АСУ ТП
- Відмінність MES систем від ERP
- TOOLS MANAGEMENT SYSTEM - облік обладнання на підприємстві
- Управління материалопотоками
- Лабораторна інформаційно-керуюча система (LIMS)
- Система управління складами
В умовах постійного, динамічного зростання бізнесу головною помилкою більшості компаній є перенесення на другі ролі питання інтеграції та сумісності між IT-системами. Самі ж завдання вирішуються найкоротшим шляхом: побудова локальних засобів інтеграції між додатками, які в більшості випадків не пов’язані між собою (точка-точка). Що в кінцевому підсумку призводить до ситуації коли підтримка або побудова зв’язків між вже існуючими IT-системами, або впровадження нових IT-систем і бізнес-процесів, вимагають непомірно великих людських ресурсів, часу та відповідно бюджету.
Основне завдання сервісної шини підприємства
Основне завдання сервісної шини підприємства – замінити всі локальні засоби інтеграції між системами на єдине архітектурне рішення, яке охоплює всі IT-системи і БП взаємодії між ними.
До переваг такого підходу відносять:
- Спрощення бізнес-процесу з введення та зберігання інформації в системи надаючи єдину точку введення інформації в компанії (наприклад, ввівши інформацію по контрагенту в ERP систему, шина використовуючи заданий бізнес-процес, передає її всім зацікавленим користувачам та систем);
- Єдину точку зберігання всіх бізнес-процесів компанії
- Зниження вартості розробки нових інтеграційних рішень та впровадження нових бізнес-процесів між системами та на підприємстві загалом.
- Зниження вартості супроводу системи та доведення інформаційної архітектури підприємства до мінімальної взаємодії з користувачем.

Впровадження Microsoft BizTalk Server
Microsoft BizTalk Server — це серверне рішення для створення універсального інтеграційного рішення з ESBархітектурою. Дане рішення існує і розвивається вже більше 10 років і дозволяє розпочати побудову інтеграції з невеликого рішення, поступово розширюючи його за необхідності компанії. Разом з рішенням поставляється набір базових адаптерів, що дозволяють підключати IT-системи за допомогою різних протоколів.
Рішення щодо інтеграції компонентів MES
Як сполучна ланка між компонентами системи був обраний Microsoft BizTalk Server.
Основні завдання покладені на BizTalk:
Основні завдання покладені на BizTalk: