В умовах постійного, динамічного зростання бізнесу головною помилкою більшості компаній є перенесення на другі ролі питання інтеграції та сумісності між IT-системами. Самі ж завдання вирішуються найкоротшим шляхом: побудова локальних засобів інтеграції між додатками, які в більшості випадків не пов’язані між собою (точка-точка). Що в кінцевому підсумку призводить до ситуації коли підтримка або побудова зв’язків між вже існуючими IT-системами, або впровадження нових IT-систем і бізнес-процесів, вимагають непомірно великих людських ресурсів, часу та відповідно бюджету.

Презентація рішень з інтеграції інформаційних систем:
Завантажити

Основне завдання сервісної шини підприємства

Основне завдання сервісної шини підприємства – замінити всі локальні засоби інтеграції між системами на єдине архітектурне рішення, яке охоплює всі IT-системи і БП взаємодії між ними.
До переваг такого підходу відносять:

  • Спрощення бізнес-процесу з введення та зберігання інформації в системи надаючи єдину точку введення інформації в компанії (наприклад, ввівши інформацію по контрагенту в ERP систему, шина використовуючи заданий бізнес-процес, передає її всім зацікавленим користувачам та систем);
  • Єдину точку зберігання всіх бізнес-процесів компанії
  • Зниження вартості розробки нових інтеграційних рішень та впровадження нових бізнес-процесів між системами та на підприємстві загалом.
  • Зниження вартості супроводу системи та доведення інформаційної архітектури підприємства до мінімальної взаємодії з користувачем.
Связи между IT-системами c ESB

Впровадження Microsoft BizTalk Server

Microsoft BizTalk Server — це серверне рішення для створення універсального інтеграційного рішення з ESBархітектурою. Дане рішення існує і розвивається вже більше 10 років і дозволяє розпочати побудову інтеграції з невеликого рішення, поступово розширюючи його за необхідності компанії. Разом з рішенням поставляється набір базових адаптерів, що дозволяють підключати IT-системи за допомогою різних протоколів.

Рішення щодо інтеграції компонентів MES

Як сполучна ланка між компонентами системи був обраний Microsoft BizTalk Server.
Основні завдання покладені на BizTalk: