- Siemens Opcenter RD&L - управління даними про рецептурні продукти
- MES-система - Управління виробництвом
- Opcenter (Preactor) APS виробниче планування від SIEMENS
- Віддалений моніторинг обладнання. Контроль напрацювання
- Інтеграція інформаційних систем
- SCADA Face Control - Кібербезпека АСУ ТП
- Відмінність MES систем від ERP
- TOOLS MANAGEMENT SYSTEM - облік обладнання на підприємстві
- Управління материалопотоками
- Лабораторна інформаційно-керуюча система (LIMS)
- Система управління складами

Розробка web-додатку з обліку обладнання – TOOLS MANAGEMENT SYSTEM (“TMS”)
Компанія ІНФОКОМ ЛТД має досвід в розробці та впровадженню web-додатків з обліку обладнання для великого підприємства з обслуговування нафтових родовищ.
TMS або TOOLS MANAGEMENT SYSTEM – система з автоматизації управління життєвим циклом інтструментів на підприємстві.
Система являє собою web-додаток та базу даних і надає можливість одночасної роботи великої кількості територіально розрізнених користувачів.
Переваги для підприємства з впровадженням TMS:

прозрачный учет оборудования

консолідація всієї технічної інформації по виробничих активах підприємства

відстеження стану і місцезнаходження кожної одиниці обладнання

історія ремонтних робіт по кожній одиниці обладнання

підвищення оперативності та ефективності в роботі підрозділів

зниження ризику фінансових втрат при використанні актуальної інформації за активами
У web-додатку реалізовано наступні функції:
- облік інструменту на майданчику замовника
- облік інструменту, переданого в експлуатацію
- зміна і контроль статусу обладнання
- облік ремонту і сервісу устаткування
- облік напрацювання інструменту в процесі експлуатації
- сигналізація про наближення закінчення терміну експлуатації обладнання Замовником
- формування звітних документів